woensdag 29 december 2010

a horse is a horse of course of course

gelezen in:

HAARLEMS WEEKBLAD
Wie kent dit paard?
"Ik werd heel jong getroffen door kinderverlamming en kon daardoor niet lopen.
Via de Anna Kliniek uit Leiden kreeg ik beugels waarmee ik moest gaan lopen. Zadelmakerij Stubenitsky uit Beverwijk maakte voor mij dit paardje (zie foto) waardoor ik kon leren lopen met beugels en zelfstandig naar buiten kon.
Toen ik te groot werd voor dit paardje hebben mijn ouders het aan kennissen in Haarlem gegeven die ook een gehandicapt kind hadden. Helaas weet ik niet aan wie en mijn ouders kan ik het niet meer vragen. Ik ben zeer nieuwsgierig naar wat er van dit paardje geworden is.
Heeft u dit paard ooit gezien of kent u degene die het gebruikt heeft, neemt u dan contact met mij op. Het paardje is begin jaren 50 naar Haarlem gegaan."



Tip: maak alle rollators zo...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten