vrijdag 14 mei 2010

A Day At The Zoo



is het al tijd?


dag hoor, heel fijn jullie weer te zien...


grappig, al die mensjes...


no pictures...




maak maar een foto hoor...


schroef uw camera maar vast...


ik wil er ook op...


ben ik nog op tijd!?!?


... boring...


"lazing on a ........"


oh, kunstjes doen, ik ben er te oud voor...


ze zitten in die buggies...


ja, en dan kak je er boven op...


zie je, het zijn net apen die mensen...


ze herkennen je heus niet...


moven...


nog 1 keer: "lazing on a sun......."




zie je het goed?....


moet je scheel kijken, zie je het dubbel..


dubbel?...


nee, niet nog meer hè...


ijs is voor beren, bamboe mag je...


ijs?! ben gek op ijs.!..


lekker, met slagroom...


mij krijg je niet gek vandaag...


"we are the champions, lala la...."


kom op mannen, we zijn al een uur open....


Wat een Zootje.


"lazing on treeday, lazing on a treeday..."


ik ga hier scherp op toezien...


netjes op je beurt wachten..


beurt?


ik voel nattigheid...


ga maar achter mij staan...


word ik later ook zoo, mama?


eindelijk, sluitingstijd...


taxi!!


wegwezen en weg blijven!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten